Lördag 20/6

Blev en lång sovmorgon idag. Igår var det midsommar och det firade vi självklart härnere också. Satt i parken och picknickade sill, potatisar, ost, kex och jordgubbar så klart. Lite lek och sång blev det också och icke att förglömma våra fina ihoptejpade kransar. När det blev allt för kallt drog vi oss in till (kan ni gissa vart?) Delirium. Där blev vi mottagna med allas undrande och dömmande blickar - våra kransar gjorde ingen större succé bland belgarna och turisterna. Tråkmånsar, det fattar visst inte grejen med midsommar. På Delirium blev det iallafall en öl och lite prat med trevliga människor innnan jag, Tone och Alida bestämde oss för att ta en av nattbussarna hem.

Idag har jag och Tone legat degat och kastat lite boll i parken hela eftermiddagen. Men sen gick solen i moln och då blev det riktigt kallt, så drog oss hem till mig. Alida var hos frissan och gjorde slingor men kom sen efter en liten sightseeing tur på gatorna häromkring också hit. Blev ännu lite mer degning och bestämning av kvällens planer. Vilket blev en coctailkväll ute på gatorna runt Louise, så nu har jag precis kommit ur duschen och ska fixa till mig.

Hoppas ni hade en riktigt härlig midsommar allihop!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Familjen

Ursäkta att vi ringde och väckte dig, men vi visste inte att du hade varit ute HELA natten. Sitter nu hemma hos Annika i Stockholm, ska snart sova för att i morgon bege oss till Bromma flygplats för att ta oss till Bryssel. Ska bli så kul att träffa dig och få se dig i din "rätta miljö". Ha det så gott, vi ses i morgon eftermiddag. Kram

2009-06-21 @ 22:30:19
Postat av: Faster

Mats och jag firade midsommar i en park i New York med midsommarstång, spelmän och små groderna.

Hoppas du har det bra med familjen.



kram Annika

2009-06-25 @ 12:42:41
Postat av: Antonia

Jorden anropar Carolina Blom! Jag saknar dig så jag dör, när kan vi höras? Det var évigheter sen.

2009-06-26 @ 16:42:02
URL: http://antoniahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0