Måndag 15/6

Nu har halva juni gått och ingen sommar har syns till, lite lätt deprimerande. Men och andra sidan, detta är ju Bryssel - Europas regnhuvudstad, så vad annat kan man förvänta sig egentligen.

Idag har varit en lång dag. Jag somande väldigt sent alternativt tidigt igår och klockan 8 imorse knackade Lotta på dörren och sa att Lisa inte mådde så bra och skulle stanna hemma. Som tur var behövde jag inte gå upp då, eftersom Lisa klarar av att titta på tv med egna ögon men efter nån timme och 4 besök av Lisa kändes det lika bra att gå upp. När jag kom upp hade Lisa satt på "Friends" och jag gjorde inga större protester i det utan gjorde ordning frukost och la mig i soffan jag också. Vi varvade "Friends" med läsning emellanåt för att "vila ögonen" lite, men när man är sjuk är det ju faktiskt tillåtet att kolla alldeles för mycket på tv. Dagen försvann rätt snabbt och när Amanda kom hem fick jag Lisa i badet och sen var det dags att laga mat, tacos.

Efter maten stoppade jag tjejerna tidigt i säng och läste godnattsaga, eftersom Lotta och Luc hade möte med arkitekten. När jag slutat åkte jag in till Delirium och tog en öl med Tone, Alida och Collin och sen blev det metron hem. Sen jag kom hem har jag också hunnit prata med mamma och pappa, de ringde mitt i inlägget och undrade lite allmänt om deras resa ner hit. Om en vecka kommer de, längtar verkligen och det ska bli så kul visa dem mitt liv här i älskade Bryssel. Men nu är jag riktigt trött, så godnatt på er!

Puss och kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0