Torsdag 9/7

Regn regn regn, så sjukt tråkigt! Perfekt väder för bio så idag spelade det väl i och för sig inte så stor roll men ändå. Blir ju mest att man sitter inne och tjejerna vill kolla på tv hela dagarna, vi som hade planerat att göra massa roliga saker det sista veckorna. Men nu skiter sig det mesta pågrund av vädret. Suck! Bio idag var iallafall mysigt och tjejerna (Amanda, Lisa, Sofie och Nina) tyckte den var jättebra. Jag tyckte också den var lite mysig men är mest glad för att de ville se den på engelska med fransk/flamländsk text och inte någon hemsk dubbning på franska. Tyvärr funkade inte textningen men tjejerna störde sig inte alls på det, men i utgången stod en personal och delade ut fribiljetter till valfri film. Man tackar! Så nu får de bli ännu mer bio innan jag åker hem, ska se "Ice Age 3 3D" men Tone, och Sophie och jag ska försöka hinna med "Harry Potter" innan hon åker hem. När vi kom hem från Kinepolis blev det lite stressigt, Amanda skulle iväg på Britney Spears konsert i Antwerpen, så fick snabbt slänga ihop lite mat och hjälpa henne att göra sig iordning. Hade varit rätt coolt att sett henne, även om jag inte är det största Britney fansen direkt men jag tror hon bjuder på en riktigt bra show.

Nu ikväll har jag varit hemma hos Mikka, druckit lite te, vin och käkat chips och pratat strunt tillsammans med de andra gästerna. Mysigt med en hemmakväll för en gångs skull!  Nu ska jag prata med mamma på skype, hon ringde precis. Ha det bra! Snart ses vi, bara 20 dagar kvar i Bryssel nu. Nedräkningen har börjat på allvar!

Puss och kram

Ps. Förra inlägget kanske var lite väl dramatiskt. Det är klart det känns jobbigt att lämna Bryssel men det ska verkligen bli skönt att komma hem och framför allt skönt att träffa er. Så allt är verkligen inte bara deppigt och ångest härnere just nu som det kanske lät utan jag lever livets glada dagar och stormtrivs! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0