Onsdag 1/7

Första juli idag och min sista månad i Bryssel inleddes med en ledig dag. Emma sov här igår efter skräckfilmen som vi tjejer var på igår och idag var vi lite turistiga och gick på museum och sådär. Emma åker hem på fredag så det var hennes sista chans att se sig omkring. När Emma drog sig ut till Waterloo igen åkte jag hem och la mig på sängen och läste ut "Luftslottet som spränges". Det var alldeles för varmt för att orka med något annat. Skönt också att ha klarat av "Millenium"-triologin, för det kändes ju ändå som ett måste och jag håller helt klart med alla om den positiva responsen. Just nu sitter jag och väntar på att Tone ska sluta. Vi ska åka in till stan och ta en öl eller möjligtvis glass, får se vad vi är mest sugna på.

Annars har det varit väldigt lugnt i veckan, igår kväll var vi som sagt ett gäng på bio - "Drag me to hell". Vi var i stort sett de enda tjejerna och vi skrek och skrattade om vartannat. Dagen spenderade jag i solen på La Rasante, härligt och det blir nog samma sak imorgon. Imorgon kväll sen blir det hejdå till Emma, vi ska åka ut till kanalen och sätta oss på en uteservering där. Kommer bli kanon, synd bara att det är Emmas sista kväll men vi kommer ju ses igen.
 
Nu ska jag lägga den sista och istort sett enda touchen på sminket idag, mascaran och sen är jag redo. Hoppas allt är väl med er hemma eller vart ni än befinner er. Nu är det inte speciellt långt kvar tills vi ses!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0