Onsdag 16/7

Har haft en supermysig barnvakt kväll. Jag och tjejerna lagade mat, tittade på film och när det var dags att sova läste jag lite "Eva & Adam". Precis när jag hade släckt och gått ner och satt igång datorn, hör jag tassande i trappan. Lisa var klarvaken och kunde inte alls sova, så jag följde med henne upp igen. Lotta och Luc kom hem för ett tag sen, de har varit på det sista mötet i huset och det mesta ser riktigt bra ut, några små fel här och där, men inget som inte går att fixa till. Ska bli jättekul att komma tillbaka och se, hinner bo där i en vecka iallafall! Nu är flygbiljetten hem bokad, jag flyger som sagt med tjejerna 29:e och sen stannar vi en dag i Stockholm hos Annika och går på Gröna Lund. Känns skönt att göra en sista riktigt rolig sak med tjejerna! Efter där åker Lisa på ridläger och jag är med Amanda yttligare några dagar innan jag kommer hem till Mariestad igen. Nu är det inte långt kvar alls! Åhh, Karin ringde nyss hon hade vinkväll hemma oss sig med tjejerna. Lät som ni hade riktigt kul godingar. Jag längtar verkligen tills jag också kan dela en flaska vin med er och prata massa skit, shaka loss på dansgolvet, ta en härlig långpromenad, nattbada i Vänern eller bara mysa under en filt med te. Men snart är vi där!

Snart har även ännu en vecka gått. På fredag åker Tone hem, tråkigt värre, men det blir en sista kväll med henne imorgon. Till helgen åker också Sophie, så vi ska försöka träffas en stund på lördag och säga hejdå. Annars kommer helgen mest ägnas åt packning, dels i mitt eget rum och sen känner jag på mig att familjen behöver lite hjälp med de andra rummen också. På tisdag går stora flyttlasset tillbaka till huset. Håller tummarna för att det flyter på utan några större problem. Nu är det dags att sova, har blivit allt för sena nätter nu de senaste dagarna och imorgon kommer Sofia redan vid 8 - halv 9, så då ska jag vara vaken, pigg och alert. Vi får väl se hur det går!

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hej Gumman! Vi är nu nere i Varberg och har det gott, solen tittar fram då och då och Malin och pappa har badat några gånger. En tur till Ullared har det också blivit, får ju inte frångå våra traditioner. Ska bli gott att du kommer hem snart, det är lite för tyst och städat hemma. Kul att du hinner ta med tjejerna på Gröna Lund, som en avskedsgrej. Ha det gott, kram mamma och pappa.

2009-07-16 @ 11:50:16
Postat av: Antonia

Hjärtat, du är saknad här hemma nu. tiden flyger iväg och jag går mest runt med reseångest varje dag. jag har bara ca 3 veckor kvar på jobbet. skönt. skypedejt? när?



Jag älskar dig av hela mitt hjärta, puss

2009-07-20 @ 09:39:52
URL: http://antoniahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0