Måndag 27/7

God morgon! Har precis varit ute gått en runda, Lisa sitter nere och kollar på tv och Amanda, den lilla sjusovaren sover fortfarande. Ska snart gå ner och väcka henne, så vi kan äta lite frukost sen. Idag var det ju äventyrsbad planerat, men igår kom vi på att det kanske inte är öppet på måndagar, så då får vi åka dit imorgon och hitta på något annat idag. Det är iallafall strålande väder härnere idag.

Igår var jag hemma hela dagen, pysslade lite på rummet och på efermiddagen kom barns Oma och Opa, så då grillade vi lite och så. På kvällen blev det en riktigt skype kväll, pratade nog med alla som var inloggade. Väldigt trevligt! Nu är det bara 2,5 dagar kvar i Bryssel och de ska jag försöka göra minnesvärda! Sen bär det av till Stockholm och Gröna Lund och vidare till Lottas hemtrakter i Örebro, ridläger, Örebro igen och sen på måndag den 3:e hem till mina trakter. Längtar!
 
Puss och kram



Glömde ju ju berätta att jag nu har en plan om det inte skulle gå vägen med Ving eller Fritidsresor. Då ska jag i början av november åka till Indien och möta upp Antonia som avslutat sina studier där och sen ska vi luffa runt i länderna därnere fram till jul. Så Indien, Kambodja och Laos kan väl tänkas att vi hinner med. Nu är det nästan så man hoppas att jag inte skulle komma in på någon av utbildningarna bara för att få göra det här istället. Men då måste jag ju och andra sidan snabbt försöka hitta ett välbetalt jobb. Så vi får väl se vart framtiden för mig! Nu ska vi strax åka till Oceade, det var visst öppet idag. 

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Carro!

Nu ses vi snart!

Jag har inte sett att du skrivet något om hur det var att flytta tillbaka. Blev det som det var tänkt?

Blev AU-pair rummet bra?



Har idag varit och hälsat på Evy, Inga, Lars och jag. Hon blev så glad att vi kom.



Kram från farmor och farfar

2009-07-27 @ 22:19:21
Postat av: Antonia

gumman, det blir grymt i Indien och länderna runt omkring. jag ser verkligen framimot det. du MÅSTE med!

2009-07-29 @ 01:51:32
URL: http://antoniahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0