Fredag 7/11

Har precis lagt mig i sängen efter att kommit hem från en mysig middag med tjejerna. När jag skulle hem gick tydligen metron bara till Delta fast den skulle gå till slutstationen. Detta ropade de ut på franska i metron, fattade inte riktigt allt så jag frågade ett par på engelska om jag hade förstått rätt. Delta ligger några stationer ifrån min och det var över 20 min tills nästa metro skulle komma, och det orkade jag inte riktigt vänta på utan började gå. Hade i och för sig aldrig gått därifrån men jag visste att kommer jag bara till nästa metrostation så hittar jag. Den sista biten går nämligen metron parallellt med vägen, då är det rätt svårt att gå fel, även för mig. Jag hann dock inte komma så långt innan jag hör någon som ropar på mig, det är paret från metron. Det frågade vart jag skulle och sa att de gärna körde mig. De tyckte inte jag skulle behöva gå hem ensam nu när det var mörkt o regnet hängde i luften. Supergulligt verkligen, jag var inte speciellt sugen på den promenaden, jag var skittrött. Jag är skittrött, så varför skriver jag nu egentligen. En bra fråga som jag inte har något vettig svar på. Eller förresten,. jag kommer nog inte hinna skriva imorrn och då blir det 3 dagar som jag inte skrivit något på och då tycker ni hemma att jag är tråkig. Så lika bra att få det överstökat.

De senaste dagarna har varit rätt intensiva, jobbiga och allmänt röriga.. Nej jag orkar förresten inte ta det nu, måste sova! Får nog bli ett inlägg imorrn då iallafall, ska ändå upp tidigt och tvätta och sen åka ner till stan en sväng. Behöver något för kvällens utgång, men kommer säkert inte hitta något! Saknar verkligen Sveriges shopping faktiskt! Jaja.. sova var det ja! Kvinnan i paret var förresten från Finland, det tyckte jag var lite roligt. haha!
 
Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0